Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

en anden retning

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

en anden retning

Postby lasky1994 » Sat Feb 10, 2018 3:59 am

Uden at skrive en roman, synes jeg at give eksempler p? hver del af s?sonen og se, hvordan tr?ningen skrider frem, er den bedste m?de at g? p?.

Tidlig sommer:
Let kilometertal og fremskridt. Mens jeg med ?ldre l?bere sj?ldent ligner en periode med bare kilometertal, er det et must for High School kids. Det tjener til at opbygge et generelt fitness fundament og forberede atleterne til den faktiske tr?ning, der kommer. Ogs?, HS b?rn har brug for den mentale pause i ikke at g?re noget struktureret. Plus, hvis du forlader tempoet op til dem, vil du naturligvis f? nogle high end aerob Nike Air Max 90 Womens Blue l?b i l?bet af ugen. Forskellen er, at det vil v?re Adidas Superstar Dam Vita spontant, n?r de f?ler sig godt og ikke vil f?le sig www.vendelsovvs.se som en tr?ning.

Mid-Late Summer:

I midten af ??sommeren tilf?jer vi en del struktur i plan. I stedet for blot kilometertal introduceres nogle high-end aerob l?b, bakker og skridt. Nedenfor er progressionen af ??"tr?ningen" i l?bet af sommeren.

Neuromuskul?rt arbejde (Hill sprints mv.):

Start med 4-6x 8sek hill sprints og fremskridt op til 8-10x8sec hill sprints. N?r det er n?et, begynder vi at tilf?je i mere af en hastighedsholdbarhedskomponent i ved at tilf?je i l?ngere bakker. Vores l?ngere bakker tager omkring 25 sekunder at l?be op. S? i slutningen af ??sommeren kan bakketr?ningen v?re 6x8sec bakkeprinter + 3-4x lange bakker, der er h?rde med at g? ned i opsvinget. For ?ldre l?bere, Adidas Gazelle Mujer der har brug for en vis hastighedsudvikling, Nike Air Max Tavas Womens kan jeg g? i en anden retning. N?r de har n?et 8-10xhill Nike Air Max 1 Dame sprints, kan jeg supplere det med flade sprint p? banen Adidas Zx 850 Damen (60m eller deromkring). Vi ville g?re 4-6x disse og m?ske fremskridt op til 90-100m afh?ngigt af m?let.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments