Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

Bare min mening

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Bare min mening

Postby lasky1994 » Fri Feb 09, 2018 2:32 am

Tr?ningssammenligningen er ikke pr?cis, fordi alle atleterne tr?ner for lidt forskellige h?ndelser, men det interessante er at bem?rke, at p? trods af forskellene i det samlede volumen er tr?ningsfordelingen stort set ens for alle grupper. En gruppe af XC skil?bere gjorde lidt mere h?j intensitet arbejde. Mit g?t er, at de kan h?ndtere lidt h?Adidas Stan Smith Mujer jere m?ngder tr?ningsarbejde p? den intensitet p? grund af sportens karakter. At k?re ved h?je intensiteter virker som om det m?ske Adidas Superstar Femme kr?ver l?ngere inddrivelse end for andre sportsgrene. Dette skyldes sandsynligvis konsekvensfaktoren og det kendsgerning, at l?b kr?ver meget excentrisk arbejde.

Ikke overraskende ser detaljerne i XC skil?berens tr?ning meget ud til l?bere. Et par interessante punkter, jeg s?, var at tr?neren i den amerikanske olympiske Kikkan Randall fokuserede deres Nike Air Max 90 Dames Roze periodisering p? ikke kun en s?son til s?son eller ?r til ?r, men ser p? lang sigt til OL. Derudover har de lavet to vigtige punkter, som l?bere skal tage i betragtning:

-arbejde p? alle fibre ?ret rundt.

-Gennemf?r specialiteten af ??tr?ning som atleten udvikler sig.

Endelig skiftede Sprint XC skil?berne fra en traditionel VO2 / LT / etc. klassificering af tr?ning til et hastighedsbaseret system. Det meste af tiden ser du, at de "mindre" sportsgrene har tendens til at fokusere mere Nike Air Max 1 Femme p? traditionelle fysiologiske variabler, mens sport med mere deltagelse som l?b eller sv?mning ogs? kan bruge hastighedsbaserede klassificeringssystemer. Bare min mening, men jeg tror, ??at et hastighedsbaseret system giver meget mere mening.

World Class vs National Class

Forskellen mellem verdensklasse og nationale klassesk?jere er et andet emne, der er Adidas Stan Smith Dames blevet unders?gt, der kunne v?re af interesse for andre sports tr?ning. Specielt blev det konstateret, at skiskole i verdensklasse Adidas Nmd Donne tilbragte ca. 100 timer mere tr?ning pr. 6 m?neder, og derfor brugte verdensklasse skil?bere mere tid p? at st? p? ski, let, medium og rent arbejde, mens nationale klassesk?jere brugte mere tid p? at lave h?jintensiv arbejde . Faktisk, p? trods af at de gjorde 100 timer mindre arbejde i l?bet af tiden, gjorde de samme samlede tr?ningsniveau i kategorien med Nike Cortez Damh?j intensitet.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments