Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

Ben ik sterk genoeg

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Ben ik sterk genoeg

Postby sweet » Tue Nov 07, 2017 10:46 pm

Lopers raken gewond. Het maakt niet uit of je een af ??en toe een rond-de-boomstam man bent of een shirt-off racer die 50 mijl per week registreert en blijft lopen met biljetten. Maar liefst 79 procent van de deelnemers op afstand heeft een letsel van de onderste extremiteit opgelopen, onthult een Nederlandse recensie.

"De meeste verwondingen worden veroorzaakt door fouten in voet- en beenkracht, onbalans en bewegingsproblemen", zegt Jonathan Nike Air Max Thea Womens Beverly, schoenenredacteur bij Runner's World magazine. "Maar in de verkeerde schoen lopen kan ook problemen veroorzaken."

Canadees onderzoek wijst uit dat de juiste schoen u kan helpen met minder inspanning te lopen. Mensen die in schoenen renden, vonden ze comfortabel genoeg tot 2 procent minder zuurstof verbruikt, waardoor hun loopeconomie toenam.

Om u te helpen bij het vinden van uw perfecte paar hebben we samengewerkt met het Runner's World Shoe Lab in Portland, Oregon, dat meer dan 1.000 paar per jaar test. Klik vooruit en je ziet beide uiteinden van het spectrum: lichte, flexibele, minimalistische schoenen met dunne tussenzolen en een blootsvoets aanvoelen, die ideaal zijn voor effici?nte hardlopers en jongens die werken aan Adidas NMD Dam vorm-, snelheids- en voetversterkende oefeningen; en pluche, stabiele maximalistische cruisers Adidas Tubular Mujer die het beste zijn voor zwaardere, kwetsbare jongens. Kies de schoen die past.

In het laboratorium wordt elke schoen getest op flexibiliteit, demping, stabiliteit, lengte en gewicht. Dan zet een loyale bemanning van 300 road warriors de schoenen door hun real-world gangen om ervoor te zorgen dat ze het leven op straat aankunnen.

Heb ik veel demping nodig?
De demping van de hiel en de voorvoet bepaalt het grondgevoel. Test een reeks schoenen om je favoriete plekje te vinden.

Wat is het voordeel van een geweven bovenwerk?
Comfort! Toch is het slim om de pasvorm van je schoenen te testen door op een loopband te lopen. (En een goede winkel heeft er een.)

Ben ik sterk genoeg voor minimale schoenen?
Kun jij een perfecte één-poot squat trekken? Adidas Gazelle Womens Zo niet, dan ontbreekt het aan de kern- en heupsterkte om hier veilig in te kunnen rennen.

Nike Air Max 2016 DamesMoet ik "no-drop" -schoenen proberen?
Schoeisel dat geen hoogteverschil heeft van hiel tot voorvoet is het meest geschikt voor een effici?ntere hardloper.

Hoe lang bestaat dit model?
Schoenen die op zijn minst hun derde update hebben, leveren een bewezen combinatie van comfort, waarde en prestaties.
sweet
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments