Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

blootsvoets loopgevoel

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

blootsvoets loopgevoel

Postby sweet » Sun Feb 11, 2018 12:50 am

Nadat ik over de regenboogkleuring heen was, heb ik de schoenen geregen voor mijn eerste run. Nike Air Presto Mujer De schoenen hadden hetzelfde bekende vrije gevoel: zeer flexibel en licht.

Ik probeerde een strakke pasvorm te krijgen omdat ik een beetje slop in de toebox voelde, maar het vetersysteem laat je dat niet echt doen. Ik veronderstel dat dat een goede zaak is voor hardlopers die onbeperkte teenbeweging willen zonder teenschoenen te dragen.

Ik heb iets meer dan 50 kilometer in deze schoenen gestopt en kwam terug om deze review af te maken en uit te zoeken hoe "vrij" deze schoenen echt zijn. Je buitenzool, tussenzool en topzool zijn in feite slechts één stuk schuim in de schoenen van Free 2017 . Nike doet een beetje rubber op de rand van de teen en de achterkant van de hiel om extra duurzaamheid en tractie toe te Nike Air Max Command Hombre voegen.

Het rubber onder je grote teen en de bovenkant van de teen is logisch, want een normale pas duwt deze sectie van je af. Het rubber aan de rand van de hiel aan de andere kant is 2018 Adidas ZX 750 Womens raadselachtig.

Een voorvoet of zelfs een lichte hielspeler zal nooit op dit deel van de schoen landen. Ja, sommige hielschieters zullen op dit gedeelte van de hiel landen, maar deze schoenen zijn ontworpen om het blootsvoets loopgevoel na te bootsen.

Je moet niet op de hak slaan in een schoen die is ontworpen voor blootsvoets lopen. Mijn theorie is dat Nike dat vreemd geplaatste stuk rubber op de hiel plaatste om een ??beroep te doen op de rennende menigte die geen volledige buitenzool van schuim vertrouwt.

De rest van de buitenzool is een raster van driehoekige sneden langs driehoekige verdiepingen (tri-star ontwerp) die de zool het kenmerkende vrije gevoel geeft.

De zool buigt als je je tenen buigt, draait met elke draai van je voeten en buigt over eventuele hobbels op de weg.

Het is niet zo veel flexibiliteit als de Free RN Motion Flyknits Nike Janoski Womens die ik een tijdje geleden heb getest, wat ik Adidas ZX Flux Donna soms te veel vond.
sweet
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments