Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

dat ik een droombaan

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

dat ik een droombaan

Postby Banning » Sat Feb 10, 2018 10:30 pm

De hardlopers beginnen rond 5 uur 's ochtends aan te komen bij de Jan Meda renbaan in Addis Ababa, een uur voordat de zon opkomt en de Ethiopische dag begint. Tegen 7 uur hebben sommige mensen twee uur getraind. De indruk is er niet een van zorgvuldige organisatie. Mensen trainen alleen, in twee of in groepen. Ze lopen met de klok mee, tegen de klok in, of gewoon zigzag overal. De jongste is ongeveer negen jaar oud, de oudste moet ouder zijn dan 60 jaar.

Het tempo is ook onvoorspelbaar, iets wat ik me realiseer als ik probeer met andere mensen te rennen. In de falanxen van vier of vijf hardlopers die vormen, dicteert de sterkste loper aan de voorkant het tempo en de richting, terwijl anderen langzamer gaan joggen wanneer het tempo te hoog wordt, weer samenkomt als ze zijn hersteld.

Het is kiremt - regenseizoen - op dit moment, en het veld heeft stukken modder met vari?rende viscositeit die met een grotere vasthoudendheid aan de schoenen lijkt Nike Internationalist Mujer te hechten dan de Engelse tuinvari?teit. De weefroutes van de hardlopers en plotselinge U-bochten lijken niet te worden gedicteerd door de wens om de modder te vermijden, en het voelt vaak alsof de leiders actief op zoek zijn naar de plassen om de achterblijvers te testen. Ik volg een groep 20 minuten lang, vloekend over mijn gebrek aan punten, voordat ik merk dat de loper voor me een paar geleisandalen draagt ??en met gemak over de modder springt.

Heb je ooit moeite met motivatie? [lacht] Ja, ik denk dat we allemaal worstelen met motivatie. Maar iets dat me echt heeft geholpen, zijn mijn supporters. De mensen die mij volgen en aanmoedigen. Ik plaats reacties op Facebook, ik geef updates en op Twitter en Instagram. En ik krijg veel steun en bemoedigende woorden. Mensen vertellen me dat ik hen inspireer en dat motiveert me, dat Nike Air Vapormax Femme zorgt ervoor dat ik opgeschoten word om door te gaan en door te gaan.

Luister je ooit naar muziek als je rent? Ik eigenlijk niet. Ik hou ervan om gewoon in een zone te zijn of van het buitenleven te genieten. Ik hou er ook van om in zekere zin een beetje in mijn hoofd te zijn. Dat is meestal wanneer ik aan de dag kan denken, nadenken, alleen ben. Als ik ooit een bepaalde situatie heb waar ik over na moet denken, trek ik mijn schoenen aan en loop ik een eindje door en denk ik erover na en meestal tegen het einde van de run krijg ik een antwoord of voel ik me er veel beter in .

Wat is het ergste aan hardlopen? Het ergste ... weet je, ik kon eerlijk gezegd niets slechts over rennen bedenken. Ik heb van alles genoten. Hardlopen heeft me zoveel kansen gegeven - inclusief de mogelijkheid om naar school te gaan, de wereld rond te Nike Janoski Womens reizen, allerlei dingen te zien, naar de Olympische Spelen te gaan. Dus het was een zegen. Ik zie niets slechts met rennen.

Wat is het beste? Hardlopen heeft me zoveel gegeven. Ik was de eerste persoon in mijn familie die naar de universiteit ging, de eerste persoon die ik kende om af te studeren, naar de Oylmpics. Dit is mijn carrière nu. Vanuit mijn perspectief geloof ik dat ik een droombaan heb, dit is wat ik doe voor de kost en ik ben er helemaal weg van. Dus dit is zo goed voor mij! Bovendien zijn er natuurlijk zoveel voordelen voor de gezondheid, zelfs voordelen voor de geestelijke gezondheid.

Wat zou je als ontbijt eten op de ochtend van een race of een zware training? Afhankelijk van hoe snel ik die sessie heb. Als ik bijvoorbeeld opsta en binnen ongeveer een uur een training volg, zou ik iets redelijk lichts eten. Misschien een Griekse yoghurt, een banaan, misschien een halve reep. Niets te extreem; Ik hou er niet van om te vol te zijn als ik aan het trainen ben of race. Als ik in een race zit, eet ik meestal ongeveer vier en een half tot vijf uur voor de race. Nogmaals, het is niets te zwaar - misschien een broodje, wat fruit. Ik probeer weg te blijven van vettig voedsel en zo.
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments