Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

den professionelle side

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

den professionelle side

Postby lasky1994 » Sun Feb 11, 2018 12:23 am

Jeg fors?ger noget lidt anderledes i ?r. Tidligere tror jeg, at jeg gik "over kanten" eller til br?nden til ofte under tr?ning. Det var ikke sj?ldent, at du efter spor sessioner ville se mig ligge p? jorden i lang tid eller kaste op efter en tr?ning. Mens jeg tror, ??at du skal lave nogle sessioner, der tester dig selv som det, mener jeg, at de skal bruges mere d?mmende og kun p? bestemte tidspunkter under tr?ningen. Jeg tror i fortiden, at jeg gik i br?nden lidt for mange gange i praksis, og det br?d mig bare i stedet for at bygge mig op. Vi f?r se, hvordan det virker.

Rekvisitter og tillykke med:
-HS b?rn, Jeremy k?rer PR'er i 8 (1:59) og 16 (4:31) og Ryan k?rer 4:39 og 9:58. Awesome forestillinger is?r p? dette tidspunkt Nike Roshe Run Donna i denne s?son. Nike Air Max Thea Womens Jeg er h?b, at Ryan kan banke en anden 9sek ud af hans PR for at tage ned min freshman 3200 record.
-Min s?ster vandt sin 5. klasse klasse mile p? pigernes side og ...... hun smed efter efterf?lgende haha. Jeg tror det g?r i familien.

Markedsf?ring af spor og felt:
Flocasts.com har en god serie af video interviews med Craig Masback, leder af USATF, om sportens tilstand.

Han laver nogle gode punkter i sine interviews. Jeg kan godt lide ideen om hovedet til hovedskuddet.
Der skal v?re andre m?der at g?re spor mere underholdende / oms?ttelige. En ting, jeg altid har t?nkt p?, er, hvordan f?r vi den sp?nding med at juble for en holdkammerat eller ven i en gymnasium eller college race for at overs?tte p? den professionelle side af sporten. Husk tilbage til, hvorn?r du konkurrerede i HS og t?nk p? hvor sp?ndt Nike Air Max 2016 Dame du ville f?, Adidas Superstar Damen Schwarz n?r en af ??dine venner k?rte, eller hvis du er en tr?ner, t?nk p? hvor sp?ndende det er at se b?rnene, du tr?ner l?b. P? en eller anden m?de er vi n?dt til at bringe denne forbindelse til den professionelle side af sporten. Jeg er ikke sikker p?, hvordan du g?r det, men det er en ting, der adskiller vores sport fra mange af de andre professionelle sportsgrene.

For eksempel tilsluttes i de store 4 (NBA, MLB, NFL, NHL) fans til en bestemt by / hold og f?lger intensivt dette hold. De rot for alle spillere p? holdet, n?sten som om de var t?tte venner. Vi har ikke den slags d?rlige h?rdvokseninteresse i sporet. Du kan godt lide en bestemt atlet, der konkurrerer, men aldrig i det omfang, siger en fan af Boston Red Sox kan lide hans hold. Ingen bor og d?r med, hvordan Dathan Ritzenhein l?ber. Selvf?lgelig, hvis han l?ber godt, Nike Free 5.0 Dam er du glad for Nike Air Max 90 Femme Blanche ham, men det er ikke den samme slags sp?nding eller forbindelse, som du f?r med andre sportsgrene.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments