Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

 

CURRENT MOON

 

 

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

 

Doe dit een paar keer

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Doe dit een paar keer

Postby lasky1994 » Thu Nov 16, 2017 2:33 am

Waarom? Een onderzoek uit 2007 bevestigde wat professionele atleten al jaren weten - training bij hoge intensiteiten verbetert de prestaties meer dan training met matige intensiteiten. Te veel mensen vallen net iets te hard in het Nike Air Vapormax Womens kamp van de training, zodat de run als uithoudingsvermogen wordt beschouwd, maar ze schieten ook zichzelf niet hard genoeg om daadwerkelijk enige vooruitgang te zien. In plaats daarvan blijven ze stil of lopen ze het risico van letsel. Snelheidsarbeid toevoegen in een of andere vorm - gestructureerde intervallen of ongedwongen loopjes in fartlekstijl - zullen uw tempo verbeteren en uw algehele loopvaardigheid verbeteren.

Hoe? Begin eenvoudig met enkele fartlek-intervallen. Deze intervallen zijn genoemd naar het Zweedse woord voor Adidas Nmd Femme 'speed play' en zijn willekeurige uitbarstingen van snelheid en kunnen in afstand vari?ren. Begin met rennen met een uithoudingssnelheid en, nadat je bent opgewarmd, kies je gewoon een plek (zoals een straatnaambord) die ergens tussen de 10-30 seconden vandaan ligt en sprint je erop. Herstel met het Nike Air Max Command Donna uithoudingsvermogen een paar minuten en herhaal dan.

Een ander alternatief is om heuvelsprints te doen. Warm langzaam op, zoek dan een heuvel op en ren er 30 seconden zo hard als je kunt naar toe. Jog of loop terug naar beneden en ren gedurende vijf minuten om te herstellen, sprint dan opnieuw omhoog. Doe dit een paar keer: als je fitter wordt, voeg je meer herhalingen toe of ga je gewoon harder. Zoek een segment naar tijd als u uw voortgang wilt bijhouden. Waarom? De lange langzame afstand (LSD to the running nerd community) is om Adidas Tubular Dames een ??reden een klassiek trainingsinstrument. Het LSD-concept, dat decennia geleden werd bedacht door de beroemde Dr. Van Aaken, is simpel: loop lang, maar ren niet hard. U kunt het volume verhogen, of u kunt de intensiteit verhogen, maar u kunt niet allebei tegelijkertijd doen. Collega-renner Phil Nike Air Huarache Femme Maffetone is al lang voorstander van het idee om in een aerobe beweging te rennen, waardoor je hartslag stabiel blijft terwijl je kilometers opbouwt. Het werkte voor Mark Allen, die het Ironman World Championship won nadat hij overgeschakeld was op deze manier van trainen, en het zou voor jou kunnen werken.
lasky1994
Trail Guide
 
Posts: 110
Joined: Wed Nov 15, 2017 5:26 am

Return to Forum related questions/comments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron