Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

eens per week op mijn tenen

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

eens per week op mijn tenen

Postby Banning » Sat Feb 10, 2018 1:35 am

Omdat ik de vrije dag had en gisteren lang op mijn lange duur was, laten we het er allemaal over eens zijn dat vandaag de eerste dag van de week is (een vierdaagse week, graag gedaan) en ons weekend van hardlopen bespreekt.

Dus mijn weekend ging van de deugdzame baan sessie met toegevoegde extra herhalingen op zaterdagochtend, naar een redelijk epische Nike Air Max Thea Donna kater op zondag. Zaterdagavond was het kerstfeest van mijn hardloopclub, oftewel het evenement waarvan je denkt dat het "goede hemel is, dus dat is hoe je eruit ziet als je niet gekleed bent in iets zweterige, ademende lagen!" Over je leuke teamgenoten. Ik won een prijs (bedankt team!) Had vrij veel wijn en deed mijn voeten pijn doen door hakken te dragen - helaas, ik wacht nog steeds op Nike of Asics om met neutrale gait-dress-schoenen te komen die geschikt zijn voor lange avonden.

Vandaar de lange termijn gisteren, gevolgd door het tanken in de juiste stijl in mijn favoriete restaurant. Al met al een prachtig lang weekend hardlopen, eten, drinken - herhalen om te vervagen. Vertel me alles over die van u, mensen. PB's, lange runs, modderzweet en tranen onder de lijn zoals altijd.

Over eten gesproken, wat zou je als ontbijt Nike Air Max 2017 Donna eten voor een zware sessie of een race? Ik niet! Ik ben vreselijk! Ik zat op de kostschool vanaf mijn vijfde, ik weet niet waarom, maar daar is iets mee dat betekent dat ik 's ochtends niet meteen kan eten. Ik moet de avond tevoren brandstof leveren. Als ik een lange vlucht maak, probeer ik misschien pap of een banaan of zo. Maar het is nu een van mijn valkuilen. Wanneer ik meer dan twee uur later ben, begin ik honger te krijgen en dat is een probleem.

Wat zou jouw na-race-verwennerij zijn? Meestal doe ik tegenwoordig koffie en cake. Een citroenregen, een croissant ... zoiets. Fruitcake is geweldig.

Heb je ooit op blote voeten hardlopen geprobeerd? Ik loop eens per week in een platte schoen, slechts drie mijl. Ik merk dat mijn kuiten een enorme workout geeft. Ik ben geen teenloper en ik heb er eens per week op mijn tenen Adidas Yeezy Boost 350 Donna gelopen, geloof ik dat het veel verwondingen heeft voorkomen. Ik zal dat doen op een maandagochtend en dat waarschijnlijk de komende drie dagen in mijn kuiten voelen, maar dat is alles wat ik doe.

Mo Farah of Usain Bolt? Ik denk dat Mo. Je krijgt meer voor je geld. Ik vind ze allebei leuk: de explosieve aard van de 100m is geweldig, maar tegelijkertijd kan ik waarderen wat Mo meer doet omdat ik meer dat soort atleet ben.

Wie is de grootste ooit loper? Ik heb er twee. Emil Zatopek. Zijn prestaties op de Olympische Spelen van 1952, waar hij de 5k won, de 10k, en toen ging en de marathon deed en die ook won. Dat is echt gewoon uitstekend als een prestatie. Maar evengoed, Haile Gebrselassie. Hij was gewoon geweldig. Het breken van 27 wereldrecords is best wel iets. En ook vrij laat in het leven. Gewoon geweldig en zo'n aardige Nike Air Presto Damen persoon ook.
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments