Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

George Sheehan te promoten

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

George Sheehan te promoten

Postby Banning » Tue Jan 09, 2018 2:02 am

Hoeveel ren jij tegenwoordig? Hoe is het om met pensioen te gaan? Ha! Wanneer je tegen de meeste mensen spreekt, gaan ze echt met pensioen uit hun sport. Maar ik ren nog steeds, alleen voor mezelf. Ik hou meer van evenementen zoals deze - het gaat alleen om je conditie en je goed voelen over jezelf. Dus ik doe gewoon wat ik Nike Air Max 90 Dame leuk vind, soms in de sportschool, of op de fiets, gewoon om fit en actief te blijven.

Waar is je favoriete plek om te rennen? Ik heb het geluk dat ik op het platteland woon, dus het is prachtig om gewoon door de rijstroken te rennen. Het ene moment is er een paard en dan een tractor. Het is fijn om gewoon in die omgeving uit te gaan en uit te schakelen. Ook heb ik veel over de wereld gespeeld. Hete landen - ik trainde vroeger in Zuid-Afrika; dat was een geweldige omgeving voor een atleet. Overal! Over het hele Verenigd Koninkrijk, Schotland, zelfs rond Londen. Londen is spectaculair. De opvattingen die je krijgt, de achtergronden - het is zo mooi. Ik denk dat mensen het onderschatten.

Herinner je je je eerste race? Ja. Ik ben het kwijt! Ik werd aangemoedigd door mijn gymleraar om te gaan hardlopen, omdat ik niet erg academisch was Nike Air Max 97 Donna op school. Dus ze bracht me in deze cross country race die ik echt niet wilde doen, tegen een meisje dat heel goed bekend stond om onze leeftijdsgroep, die in een club zat. Dat was in de tijd dat we appeldrinkers en kniehoge witte sokken en witte plimsolls en Aertex-shirts hadden. Geweldige blik ... En dit meisje dook op in haar loopvest en onderbroekjes en spikes - ik dacht: God, zij is een zakenman. Ze was pas 12! Maar in mijn eigen gekke wereld dacht ik dat ik alles kon winnen. Ik ging weg en was aan het winnen maar met nog 50 meter te gaan sloeg ze me. In plaats van neergeslagen te zijn, dacht ik, wauw, ik heb dit gedaan. Het inspireerde me om meer te willen doen.

Wat is jouw beste trainingstip? Ik vraag meestal waarom mensen het willen doen. Mensen oefenen om verschillende redenen oefeningen uit: gezondheidsvoordelen, een goed gevoel over jezelf, actief blijven. Dus ik zou zeggen de dingen te vinden waarin je bent ge?nteresseerd en jezelf een doel stellen. Dan Nike Cortez Mujer bepaalt dat doel je trainingsactiviteit voor jou.

Misschien is het gewoon het beste om een ??wortel te bengelen. Herinner de hardlopers eraan dat ze binnen een paar minuten naar het parkcafé gaan voor een ontbijt na de vlucht, of dat iemand cake heeft gebakken om een ??parkrun-mijlpaal te vieren en dat er misschien geen overblijfselen meer overblijven voor de achterblijvers.

Deze zaterdag heb ik een nieuwe aanpak geprobeerd, gewoon iedereen vertellen: "Ren sneller!"

Ik zweer dat ze snelden toen ze voorbij gingen, zelfs als ze me kwaad deden terwijl ze dat deden. En aan het einde kwam niemand terug om me op de neus te slaan.

Dus ik heb veel motivationele benaderingen geprobeerd (OK, ik ben niet moedig genoeg geweest om de filosofie van George Sheehan te promoten), zowel als cursusmaarschalk als als looppas. Meestal heb ik ontdekt Adidas Nmd Womens dat de schreeuwen van warme aanmoediging goed samengaan met mensen die worstelen om een ??race te voltooien of op zoek te gaan naar een PB. Soms komen hardlopers je vinden om dank te zeggen voor alle vocale ondersteuning.

Ik heb dat gedaan. Mijn laatste parkrun PB was, naar ik ben zeker, aan een mede-hardloper en goede vriend, die op 400 meter van de finishtrechter stond, zijn horloge controleerde, op en neer sprong en krijste: "Dit is ongelooflijk! U bent op weg naar een 30 seconden, geen, een 40 seconden PB! "
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments