Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

hebben allemaal

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

hebben allemaal

Postby Banning » Tue Jan 09, 2018 2:14 am

Laat me de manieren tellen. De nieuwe puppy van de volgende deur stopte met keffen rond middernacht en ik kon het huisfeest van onze andere buren duidelijk horen. Ik controleerde de tijd rond twee voordat ik eindelijk afdaalde naar het geluid van de grootste hits van Billy Joel. Om 3.04 uur werd mijn vier jaar oude Adidas Nmd Donna zoon in vreselijke koorts wakker. We hadden geen Calpol in huis. Ik kleedde me aan en reed naar het 24-uurs benzinestation voor verse benodigdheden. Een Poolse taxichauffeur hekelde me omdat ik in plaats daarvan geen Junior Nurofen kocht.

Om 4.36am ging ik terug naar bed. Ik heb laatst de tijd gecontroleerd op 5.07. Om zes uur ging mijn alarm af. Twee minuten later sms'te mijn zwager om te zeggen dat hij de hele nacht wakker was geweest met zijn kinderen en dat hij de race een kans zou geven. Ik zou willen zeggen dat ik op dit punt lachte, maar wat ik eigenlijk dacht was, kan ik dit gebruiken als een excuus om zelf in bed om te slaan? Is het me waard om na een paar uur slaap de race te runnen?

Ik lag daar te peinzen over de situatie voordat mijn dochter de slaapkamer binnenkwam en eiste te weten waarom haar arme tweelingbroer in ons bed mocht. De beslissing was voor mij gemaakt. Ik klom uit bed, nestelde me op mijn warme plek en begon mijn kit samen te pakken.

En hoe ging de race? Twee sterke koffie hielpen me naar de startlijn te gaan, waar ik naast Norman Cook stond, ook wel Fatboy Slim genoemd. Een nabijgelegen hardloper haalde haar iPod-oordopjes tevoorschijn en zei tegen hem: "Ik luister naar een van je liedjes!" We hebben allemaal gelachen.

Hyde Park op een heldere en heldere herfstochtend is een onvergetelijke ervaring en een mooie achtergrond voor deze prachtige race. Toen ik mijn gang ging en de iconische locaties waar Buckingham Palace, Whitehall, Admiralty Arch, The Mall, Green Park, St James's Park, Kensington Gardens - doorheen rolden, voelde ik het bekende plezier en de vreugde om een ??lange weg te gaan.

Doe het zo: één blik op mij in volle stroom zou niemand inspireren om hun trainers af te stoffen en het eens te proberen.

Maar hier zijn een paar redenen waarom het zou moeten - of laat je tenminste op compressie panty's online staren. Laat me mijn nogal vreemde loopactie uitleggen.

Eerst komt mijn voet naar binnen omdat ik heupdysplasie heb. Elf jaar geleden kon ik niet dansen Nike Air Max 90 Femme op de bruiloft van mijn vrienden. Ik kon niet naar de bus springen. Ik kon niet in een bar staan ??en chatten zoals andere mensen van in de twintig. Elke stap op weg naar het werk was echt heel erg moeilijk.

Toen, acht jaar geleden, toen ik 24 was, liet ik mijn bekken in drie?n zaagen en weer samen vastzetten (ook bekend als een PAO of periacetabulaire osteotomie) met vier lange metalen staven. Ik moest opnieuw leren lopen. Ik moest mijn hersenen vertellen dat het geen kwaad kon een stap te zetten. Toen ik toen in een rolstoel zat, had ik nooit gedacht dat ik zou kunnen rennen - laat staan ??dat ik drie keer per week zou rennen.

Dus, waarom was het dat ik besloot om mijn eerste paar loopschoenen te kopen in 2014, vraag je dat? Het antwoord: borstkanker.

Ik begon te rennen omdat ik vorig jaar geen drie stenen wilde winnen tijdens de chemotherapiebehandeling.

Ik begon te rennen Nike Air Max Zero Femme omdat ik een reden wilde hebben om uit bed te komen en in de frisse lucht te komen als het donker was.

Ik begon te rennen omdat ik kanker wilde laten zien dat het een heleboel dingen kon kosten - mijn haar, mijn rechterborst, mijn buikvet (om de nieuwe boob te cre?ren) en mijn waardigheid - maar het zou nooit mijn glimlach opbrengen.

Daarom deed ik tijdens mijn chemo mijn eerste 10K (compleet met kale kop, Picc-lijn - een katheter die mijn arm inging naar mijn hart - en een noodkaart voor acute oncologie) voor borstkankerzorg. Daarom vierde ik het einde van de actieve behandeling door nog een (en sneller) 10K uit te voeren in een gigantische boob voor CoppaFeel. Daarom heb ik in maart de halve marathon van Bath gelopen en in juli 20 mijl gelopen (in een tempo dat niet verschilt van mijn rijsnelheid) in juli. En daarom ben ik volgend jaar ingeschreven voor de marathon van Londen.
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments