Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

Het gebied is heuvelachti

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Het gebied is heuvelachti

Postby lasky1994 » Tue Nov 28, 2017 4:54 am

Een compromis dat de laatste jaren steeds populairder is geworden, is het "train low, race high" -regime dat de voorkeur geniet van hardlopers, vari?rend van de Britse Steve Way tot Meb Keflezighi, zilveren medaillewinnaar tijdens de marathon op de Olympische Spelen in Athene.

"Het idee is dat je door te trainen op een koolhydraatarm, vetrijk dieet je lichaam dwingt om een ??deel van je brandstofverbruik in vet om te zetten, zodat je effici?nter wordt", zegt Steve Magness, die elite cross-country lopers traint aan de universiteit van Houston. "Aanvankelijk, als je niet bent aangepast aan het vet, zal het de stress op je lichaam verhogen. Maar net zoals gewichtheffers sterker worden door het gewicht van de halters gestaag te verhogen,Nike Air Max 2017 Femme neemt de productie van mitochondri?n in uw spieren toe en wordt u aerobisch beter. Dan, de dag voor de race, tank je brandstof op met koolhydraten, zodat je ook in staat bent om de snelle energievoorziening te krijgen die je nodig hebt om dat hele hoge tempo door 26,2 mijl te ondersteunen. "

Maar is er nog steeds een limiet aan de hoeveelheid koolhydraten die u op een bepaalde dag zou moeten innemen, zelfs als u deze voorafgaand aan een marathon oplaadt? Noakes gelooft dat het zinloos is om meer dan 300 g / dag te consumeren, omdat het lichaam simpelweg niet meer wordt weggesneden om meer op te slaan dan dat. "Er is een neurologisch fenomeen om op korte termijn koolhydraten te krijgen. Het motiveert je en zorgt ervoor dat je je goed voelt. Maar als je te veel eet, kun je het niet in je spieren opslaan tijdens het trainen en zul je uiteindelijk al deze insuline produceren om het teveel te verbranden later op de dag wanneer je uitrust Nike Cortez Donna en je het niet meer nodig hebt. " Dit is het verhaal van succes, in tijden van bezuinigingen en bezuinigingen. Een verhaal over lummelen op het platteland, cider en gebak.

Mijn naam is Andy Palmer. Ik ben een hardloper en tot voor kort een postbode. Ik vond het niet leuk om postbode te zijn. Ik werkte nachten met vrachtwagens rijden, het was grimmig naar bed gaan als de zon opkwam en ging werken toen mijn lanke vrouw naar bed ging.

Een paar jaar geleden las ik de autobiografie van Richard Branson. We vierden onze trouwdag in Cuba en ik had geen dingen meer om te lezen, en het was het enige boek in de hotelbibliotheek dat niet 50 Shades of Grey in het Duits was. Het was een openbaring (Branson's boek, niet 50 Shades). En dus is White Star Running het bedrijf dat ik heb gemaakt: een bedrijf dat hardloopevenementen Nike Air Max 95 Femmeorganiseert en races organiseert in prachtige delen van Dorset en Wiltshire, van afstanden van 10 km tot marathonafstand en verder.

Mijn eerste idee was om een ??evenement te organiseren in een prachtig deel van Dorset,Nike Internationalist Womens genaamd Sydling St. Nicholas. Sydling is het archetypische dorp in Dorset; in een diepe vallei, het is een boerendorp en niet op het toeristenpad van Dorset. Er is zelfs geen winkel. Het gebied is heuvelachtig, erg heuvelachtig. We benaderden de parochieraad en Sydling met het idee en hoewel ze voorzichtig waren met onze intenties, hebben we hen overtuigd om ons het gemeentehuis te laten huren en het dorpsgroen te gebruiken als afwerkingsgebied.

Vervolgens hadden we een route nodig. Dit is waar het plezier begon. Marathons zijn normaal 26,2 mijl, maar met een trailrace is dit uitzonderlijk moeilijk te bereiken, dus we begonnen met het verklaren van "dit is New Balance 999 Femmemarathonafstand-achtig". Zelfs de 10k bleek 11km te zijn. We begonnen aan de kaarten en ik ging zitten met een fles rum en schreef alle dingen op die ik ...
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments