Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

Hvad er din post

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Hvad er din post

Postby lasky1994 » Mon Nov 20, 2017 2:58 am

Hvad er dit bedste tr?ningstip? Jeg tror, ??at min favorit er balance arbejde. Fordi min terapeut altid fort?ller mig, at jeg ikke kan blive st?rkere, medmindre jeg er New Balance 996 Femmeafbalanceret, og det er noget, jeg fokuserer meget p?, n?r jeg tr?ner.

K?mper du nogensinde med motivation? Du ved hvad, jeg tror, ??vi alle har ?jeblikke, n?r vi k?mper med motivation. Is?r n?r det er tidligt i s?sonen. Nike Air Max 90 Damen Pink Men vi skal bare fors?ge at huske, hvad det er, vi fors?ger at opn?, og fors?ge at f? arbejdet uanset.

Lytter du nogensinde p? musik, n?r du tr?ner? De fleste dage g?r jeg, men n?r jeg virkelig fors?ger at fokusere, Nike Internationalist Damen fors?ger jeg at g? uden det.

Bruger du det f?r en konkurrence? Ja, jeg bruger det til at pumpe mig nogle gange, men n?r jeg fors?ger at v?re helt klar over, hvad der foreg?r, g?r jeg uden det.

Kan du lide en l?bende gadget?Adidas Tubular Mujer Nej, jeg er temmelig enkel - alt jeg har brug for er nogle sko og noget gear.

Hvad er det bedste ved at k?re? At bare vide, at jeg bruger min gave, der blev givet til mig. Det er den bedste del.

Og det v?rste? Den m?lkesyre! Det er den v?rste del! Hvad er din post-race overb?renhed? Jeg ved ikke ... Jeg spiser virkelig sundt. Men jeg tror efter et l?b, at jeg bare pr?ver at f? alle mine v?sker tilbage Nike Black Friday 2017 i mit system - vi bruger meget v?sker, n?r vi g?r ud og k?rer. Min far g?r altid denne ting han kalder "juicing" - tomatjuice, ?blejuice, appelsinjuice - ligegyldigt hvad det er, bare g? videre og sm?r din krop ret Nike Air Max 90 Femme op. Det er s? simpelt.

Hvad spiser du f?r en tr?ning eller et stort l?b? D?m ikke mig! De fleste mennesker er som: "?h, du skal ikke spise b?f. Det er s? tungt. "Men jeg elsker b?f dagen f?r et m?de. Eller dagen for. Jeg Nike Air Max Tavas Womens fors?ger at f? det r?de k?d i, lidt ekstra energi.

Det ser ud til at fungere! Hvem kan du mest lide at konkurrere med dig selv? Du ved, jeg elsker NBA. Jeg nyder det, og jeg elsker ogs? den dominans, som LeBron James bringer til retten.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments