Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

ikke at vise vores

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

ikke at vise vores

Postby lasky1994 » Wed Nov 22, 2017 11:15 pm

Hvad g?r du, hvis du oplever u?nsket opm?rksomhed, mens du ikke k?rer Nike Internationalist Dames alene? Mange kvinder fors?ger at ignorere det, mens andre konfronterer deres catcallers.

En unders?gelse af 2.000 kvinder fandt en tredjedel havde oplevet en form for seksuel chikane, mens de l?b alene. Afstemningen, bestilt af England Athletics, viste ogs? halvdelen af ??dem Nike Air Max 2016 Womens frygtede for deres personlige sikkerhed.

Vi spurgte vores l?sere, om de har f?lt skr?mt eller chikaneret, mens de k?rer, og hvordan de h?ndterer det.
Steph, 28, High Wycombe: Det er s? almindeligt, at du bare skal ignorere det

En af de mest mindev?rdige h?ndelser var, da jeg var ude i skumringen. Jeg var ret t?t p? slutningen af ??min l?b, da jeg f?lte en h?rd klap p? min bund. To fyre p? deres cykler passerede mig og slog mig (h?rdt nok til at efterlade et r?dt h?ndtryk p? min bag). Kamp-eller-fly-svaret sluttede sig ind og jeg endte med at pr?ve at jage Nike Air Max Classic BW Mujer dem til fods. Desv?rre var jeg ikke hurtig nok, men jeg ved ikke, hvad jeg ville have gjort, hvis jeg havde fanget dem. Jeg var ked af det og vred. Jeg holdt op med at k?re om natten i lang tid, da jeg ikke f?lte mig mere sikker. Desv?rre har jeg lyst til at det er s? Adidas Hamburg Womens almindeligt at f? folk til at kommentere eller chikanere dig, n?r du k?rer, at du lige har ignoreret det, n?r det sker. Jeg ser chikane som et magtspil for dem, der g?r det - hvis de ikke f?r et svar, vil de m?ske forts?tte.
Alison, 50, Glasgow: Vi k?rer for at holde os i form, for ikke at vise vores bits

Jeg har k?rt i 20 ?r og har set det hele. Det meste af tiden ignorerer jeg det, men jeg tog engang undvigende handling og skjulte mig af en gruppe m?nd i en varevogn, der s? mig ud i en fjern del af landet. Jeg var skr?mt. Jeg m?tte ogs? hoppe over et hegn og Adidas ZX Flux Femme l?be gennem et mudret felt efter en mand r?bte en kommentar til mig, og jeg kunne se, at han havde k?rt rundt om en rundk?rsel og kom tilbage for at g?re det igen. Han havde ingen anelse om, hvor jeg var g?et, men jeg kunne se ham s?nke og scanne omr?det p? udkig efter mig. Skr?mmende og nedv?rdigende.

Jeg udfordrede engang nogle m?nd i en varevogn ved at sp?rge dem om de havde en s?ster, mor eller datter, og hvordan det ville f? den kvinde til at blive talt med i den m?de, de havde behandlet mig p?. Jeg var s? rolig og til det punkt, at de s? ud til at d? og Nike Air Force 1 Womens skamme sig. M?nd har brug for at indse, hvordan helt truende selv de mest "uskyldige" af ord kan v?re, n?r de er rettet mod en kvinde alene. Vi l?ber ikke ud for at tiltr?kke m?nd. Vi k?rer for at holde sig i form, ikke at vise vores bits.
Elaine, 44, Belfast: Jeg vil Adidas ZX Flux Mujer Multicolor ikke lade nogle catcalling stop mig

Jeg f?r normalt st?ttende nikker, n?r de l?ber ud, men nogle gange vil nogen bippe deres bilhorn. Jeg har hovedtelefoner, s? jeg er lykkeligt uvidende om catcalls og jeg fokuserer bare p? mit l?b. Jeg er heldig, at jeg aldrig har f?lt sig truet, mens jeg k?rer, men jeg kender mange kvinder, hvis frygt for personlig sikkerhed forhindrer dem i at k?re alene. Jeg har konstateret, at jeg er langt mere tilb?jelig til at blive hassled og catcalled mens cykling.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments