Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

Jeg kommer til Jeg kommer til

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

Jeg kommer til Jeg kommer til

Postby lasky1994 » Fri Feb 09, 2018 4:56 am

Jeg har doblet rundt med denne idé i mit hoved for stille noget tid. Jeg har endda n?vnt det p? denne blog f?r. Sp?rgsm?let er, hvor l?nge skal lette dage v?re, og kan de opdeles i relativt korte l?b?

Det er sund fornuft at tro, at en 8mi l?b er bedre end to 4mi l?ber, og det g?lder helt sikkert, n?r man bygger generel udholdenhed. I et tidsrum, hvor fokus er p? generel aerob basebygning, er det fornuftigt, at du vil have den Nike Air Max Command Dam l?ngere stimulering.

Men Nike Air Zoom Spiridon Dames n?r det kommer tid til at Nike Air Max Zero Dame begynde at g?re h?rdere arbejde Adidas NMD Femme og i sidste ende i l?bet af races?sonen, er det bedre at lave en 8-10mi eller to 4-5mi i l?bet af en nem dag?

Jeg har virkelig ingen anelse om, hvad svaret er. S? v?r s? velkommen til at skrive med tanker, kommentarer, kritik. Jeg kommer til at t?nke h?jt for at pr?ve at se, om jeg kan pakke hovedet om dette problem.

Den f?rste ?rsag til, at jeg har sparet denne ide omkring s? meget, er min egen tr?ning i HS. P? grund af omst?ndighederne i min HS tr?nede vi to gange om dagen og splittede normalt vores kilometertal lige ned i midten. Hvorfor har vi gjort det her? For det f?rste havde vi CC f?rste periode, s? l?b om morgenen fornuftigt. Vi havde ogs? efterskolepraksis, s? det var igen en god mening at k?re igen. For det andet, og m?ske vigtigst, Adidas Nmd Dam Svarta var vi begr?nset til at k?re Adidas Superstar Femme p? vores campus. S? vi havde Nike Air Max 90 Womens Blue en 1,5mi l?kke, som jeg l?b alt for mange gange. Ingen ?nskede at k?re 8mi lige ved at lave sl?jfer, det var sjov for at g?re det hver dag. Endelig er det bare, hvordan tingene var blevet gjort traditionelt. Vi begyndte ikke at k?re s? meget kilometertal, s? et par sl?jfer om morgenen og eftermiddagen var alt, hvad der var gjort.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments