Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

maken ze schoenen schoon

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

maken ze schoenen schoon

Postby Banning » Thu Jan 11, 2018 2:16 am

De hardlopers beginnen rond 5 uur 's ochtends aan te komen bij de Jan Meda renbaan in Addis Ababa, een uur voordat de zon opkomt en de Ethiopische dag begint. Tegen 7 uur hebben sommige mensen twee uur getraind. De indruk is er niet een van zorgvuldige organisatie. Mensen Nike Air Max 90 Damen trainen alleen, in twee of in groepen. Ze lopen met de klok mee, tegen de klok in, of gewoon Adidas Tubular Damen zigzag overal. De jongste is ongeveer negen jaar oud, de oudste moet ouder zijn dan 60.

Het tempo is ook onvoorspelbaar, iets dat ik me realiseer als ik probeer met andere mensen te rennen. In de falanxen van vier of vijf hardlopers die vormen, dicteert de sterkste loper aan de voorkant het tempo en de richting, terwijl anderen langzamer gaan joggen wanneer het tempo te hoog wordt, weer samengaat als ze zijn hersteld.

Het is kiremt - regenseizoen - op dit moment, en het veld heeft stukken modder met vari?rende viscositeit die met een grotere vasthoudendheid aan de schoenen lijkt te hechten dan de Engelse tuinvari?teit. De weefroutes van de hardlopers en plotselinge U-bochten lijken niet te worden gedicteerd door de wens om de modder te vermijden, en het voelt vaak alsof de leiders actief op zoek zijn naar de plassen om de Nike Air Max 90 Femme achterblijvers te testen. Ik volg een groep 20 minuten lang, vloekend over mijn gebrek aan punten, voordat ik merk dat de loper voor me een paar geleisandalen draagt ??en met gemak over de modder springt.

Volgens Benoit Gaudin, een socioloog bij het Institut de Recherche voor le Développement en de universiteit Addis Ababa, zijn de hardlopers hier voor het grootste deel niet verbonden aan de clubs en instellingen van de Ethiopische atletiek. De meesten van hen hebben banen buiten de atletiek, vaak in de informele sector. Als ze klaar zijn met trainen, maken ze schoenen schoon, rijden ze minibussen of havik-T-shirts, boeken, kauwgom en sigaretten in de stad. Zij zijn de aspiranten, in de voetsporen treden van de grote atleten die de Ethiopische langlaufkampioenschappen op dit veld hebben uitgevoerd, proberen een deel van die magie Adidas Zx Flux Dame op te nemen uit de energiezuinige grond en hopen sterk genoeg te worden om opgemerkt te worden Nike Air Max 90 Womens door een team of een manager.

Ik kom aan op de Oost-Afrikaanse conferentie over atletiek en sociale wetenschappen met een vage hoofdpijn die gepaard gaat met proberen te rennen wanneer ik niet helemaal gewend ben aan de 2500 meter hoogte - ik heb het gevoel alsof ik een Britse langlaufwedstrijd heb gehad terwijl ik ademde door een kindveilige pennenhouder. De eerste dag van de conferentie is op zichzelf al een uithoudingstest - het schema loopt van 8.30 uur tot 22.00 uur.
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments