Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

met de allerbeste hardloper

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

met de allerbeste hardloper

Postby lasky1994 » Mon Dec 04, 2017 1:22 am

Stel je voor dat je lekker rustig rent, ja, maar je kunt je ook voorstellen dat je te maken hebt met de meer stressvolle elementen van een race. En stel je dan voor dat je ze kunt overwinnen - je wordt aangetrokken door de menigte op die belangrijke momenten, of je concentreert je op je ademhaling, of stelt jezelf kleine doelen. Oefen het overwinnen van de momenten die niet van nature in je interne film zitten. Wat je de emotie noemt die je voelt, kan een groot verschil maken. Wanneer je op de dag van de race wakker wordt, als je hartslag verhoogd is en je handen een beetje klam zijn en je hoofd draait, kun je beginnen te zeggen dat je nerveus Nike Air Max 1 Herren bent. Maar fysiologisch is het vrijwel identiek aan opgewonden voelen. Dus Nike Cortez Mujer als je het opwinding noemt, wordt die hartslag een positief iets omdat het je energie en anticipatie geeft naar de race. Het is beter om de golf als een positief ding te rijden dan ertegen te vechten. Routines zijn erg handig om je op de racedag in de juiste stemming te brengen. Alles wat je kunt doen om jezelf te kalmeren. Een van de redenen dat golfers bijvoorbeeld die vooraf gemaakte rituelen doormaken, is het mentale aspect - het houdt je gefocust op de taak zelf. Het kan hetzelfde zijn met bijgeloof. Zolang het dingen zijn die je kunt herhalen, zijn ze nuttig. Je zou een gedicht kunnen voordragen, achteruit lopen voor 10 meter - alles, zolang je het maar kunt herhalen! Maar je kunt niet wachten tot de race om het te doen, want dan is het niet jouw Nike Air Max Command Mens ritueel: je moet het doen wanneer je traint om de associatie te cre?ren. Adidas Superstar Femme Als ik met atleten werk, werken we vaak aan consistentie - hetzelfde gevoel in de praktijk Asics Gel lyte 5 Femme als op de dag. Mooi en rustig en gemakkelijk. Als je eenmaal aan het hardlopen bent, denk dan niet te ver vooruit. Veel mensen doen de eerste mijl en denken: "Oh mijn god, ik heb nog 25 mijl te gaan!" En zelfs als je positief denkt, helpt dat niet omdat je geest naar de toekomst gaat. En wat je wilt zijn, zit in de zone. De zone is een huidige staat. Zelfs met de allerbeste hardlopers, als ze gaan denken "oh mijn god, ik ga dit winnen" kan dit een nadelig effect hebben op de prestaties omdat ze dan niet in het heden zijn.

De beste manier om in het moment te blijven, is door jezelf kleine doelen te stellen. Mensen kunnen goed op verschillende lengtes werken: anderhalve Asics Gel lyte 3 Femme kilometer, of alleen die lantaarnpaal in de verte. Maar dat is alles Nike Air Max 95 Femme waar u op focust: dan stelt u er nog een in. Dan nog een. En dat maakt een groot verschil omdat je meer in het moment verblijft dan dat je je richt op de afstand, waar alle angst zit.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments