Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

met de eisen die het leven

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

met de eisen die het leven

Postby Banning » Tue Jan 09, 2018 2:22 am

Ik moest meer dan ooit rennen om met de stress om te gaan, maar de kansen die ik had om dat te doen, werden verder samengedrukt, omdat Andy te onwel was om voor Daisy en de andere kinderen te zorgen. Bovendien moest ik rekening houden met zijn zorg en veel afspraken in ziekenhuizen in een al vol programma.

Verdere ultraplannen werden op de plank gezet en ik moest heel creatief worden om te proberen te blijven rennen met de weinig tijd die ik nog had. Hardlopen is absoluut mijn Prozac geworden; Ik moet mijn dosis lichaamsbeweging endorfines hebben om een ??positieve kijk te behouden en om te gaan met de emotionele impact van de diagnose van Andy en de verslechterende gezondheid www.flatfeetdance.co.uk van Daisy.

Als het alarm om 6 uur 's nachts afgaat, spring ik uit bed om een ??kleine groep medeclublopers te ontmoeten. We hebben onszelf de Dawn Raiders genoemd, om twee keer per week een speed-sessie of hill-sessie uit te voeren. Daarnaast probeer ik in elk geval een ander deel in te passen, soms omdat het vandaag de dag rondjes in een lokaal park moet zijn, zodat ik snel weer thuis kan komen als ik nodig ben. Vaak loop ik naar huis vanuit het ziekenhuis - als Andy of Daisy inpati?nten zijn - om in de kilometerstand te passen.

De enige grote verandering die ik heb gemaakt, is om mijn Garmin te dumpen. Ik voel niet langer de behoefte om mijn tempo of afstand te controleren, het achtervolgen van de jaag is een verre herinnering, nu ben ik tevreden om in het moment te zijn en los te lopen.

Ik kan het me niet veroorloven om een ??kans te verspillen om te rennen, te ontspannen, Nike Air Max 90 Mujer de frisse lucht in te ademen en mezelf de tijd te geven. Ik verlang naar de paden en open ruimtes, maar nu gaat het erom dat ik eruit ga en mijn hoofd opruim, dus als het twintig rondjes van Russell Square betekent, dan is dat wat ik ga doen.

Ik hoop dat ik op een dag weer kan trainen voor een nieuwe ultra, ik ben vastbesloten om in de tussentijd een halve marathon fit te blijven en wanneer mensen me vragen hoe ik om kan gaan met de eisen die het leven aan me stelt, nodig ik ze uit om ga met mij mee en de Dawn Raiders voor een vroege ochtend heuvel sessie in het plaatselijke park!

Heeft het zwemmen het gesneden? Ja, ik hou van zwemmen. Mijn techniek verbeterde naarmate de zwangerschap vorderde. Als je een tijdje niet zwemt, is je adem helemaal verkeerd en heb je geen kracht van het bovenlichaam. Maar ik werkte hard om te verbeteren, en op het einde dacht ik dat ik naar een redelijk goede standaard zwom. Het belangrijkste was dat ik me fit voelde.

Dus welke impact heeft bevallen op jou gehad? Daniel was klein, slechts vijf pond. Ik moest daarom een ??keizersnede hebben. Ik had echter ongelofelijk veel geluk, omdat mijn snee snel genas en ik me geweldig voelde. Ik had geen problemen met de bekkenbodem; en een van de weinige voordelen van een man die dokter is, is dat Dave mij kan adviseren om voor mezelf te zorgen.

Heb je zijn advies gegeven over wanneer je weer moet gaan rennen? Ik liep weer drie?nhalve week nadat ik Daniel had. Ja, ik weet dat teruggaan naar rennen zo snel na de geboorte niet wordt geadviseerd, maar ik voelde me zo klaar. Ik gooide mezelf liever in het diepe, dat beken ik. Ik verliet Daniel met Dave en vertrok voor een rondje om het natuurpark.

Hoe voelde het? Verschrikkelijk. Ik moest terug lopen omdat mijn quads zoveel pijn deden. Ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen rennen. Ik zette echter door en probeerde de afstand te vergroten. Tegen de tijd dat Daniel zeven maanden was en ik aan het afzakken was voor de marathon, voelde ik me redelijk normaal. Mijn bovenlichaam was echter Adidas Zx Flux Mujer veel groter, omdat ik nog steeds borstvoeding gaf. Mijn broers zeggen altijd dat de reden waarom Daniel zo'n gelukkige baby is (het is waar, hij huilt zelden) is omdat hij zoveel endorfines in zijn melk krijgt!
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments