Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

de mijne kun je duidelijk

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

de mijne kun je duidelijk

Postby lasky1994 » Thu Nov 30, 2017 2:09 am

Eminem, die nu de voorkeur geeft aan het oefenen van dvd's, zei dat zijn hobby snel van nuttig naar schadelijk ging.

"Ik werd een verdomde hamster. Zeventien mijl per dag op Nike Air Max 95 Homme een loopband. Ik stond 's ochtends op en voordat ik naar de studio ging, zou ik over een uur acht en een halve mijl lopen. Dan zou ik naar huis komen en nog eens acht en een half rennen. Ik begon OCD te krijgen over de calorie?n, en zorgde ervoor dat ik elke dag 2.000 verbrandde.Nike Air Presto Homme Op het einde kwam ik op ongeveer 149 pond. Ik rende naar het punt waar ik gewond begon te raken. Alle constante beukende bewegingen begonnen mijn heupbuigers te verscheuren. "

Naast oefening beweerde Eminem eerder dat zijn vriendschap met Elton John belangrijk was in het proces van het overwinnen van de drugsverslaving van de rapper. Na zijn bijna fatale methadon-overdosis belde Eminem John op, die zelf in 1990 revalidatie had gevolgd.

"Toen ik voor het eerst nuchter wilde worden, belde ik [Elton] en sprak met hem erover", zei Eminem in 2009. "Hij is iemand die Nike Air Presto Homme in het vak zit en zich kan identificeren en zich kan verhouden tot de levensstijl en hoe hectisch dingen kunnen zijn. Hij begrijpt ... de druk en andere redenen die je wilt bedenken om drugs te gebruiken. "Het is nog steeds vreemd om jezelf te zien op het scherm, zelfs in ons Adidas Tubular Femme smartphonetijdperk. In de Spine Race-film zie ik er niet zo hero?sch uit als ik had gehoopt. Ik wankel in de wind. Ik smeek mijn woorden. De ogen liegen blijkbaar niet, en in de mijne kun je duidelijk angst en kwetsbaarheid zien. Ik dacht dat ik een soort krijger van de wildernis Nike Air Max Thea Femme was, ongevoelig voor alles wat het weer en de race me konden aandoen. Het blijkt, ik ben een beetje een watje.

Terwijl apocalyptische stormen de 2015 Spine Race in januari teisterden, maakte Summit Fever Media een film van de race die zichzelf terecht 'het brutaalste van Groot-Brittanni?' Nike Air Max Command Rouge noemt. Ik probeerde zoveel mogelijk te vangen van het perspectief van de hardloper op een GoPro-camera.
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments