Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

nogle joggere lugging boomboxes

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

nogle joggere lugging boomboxes

Postby lasky1994 » Thu Nov 23, 2017 1:06 am

Mere p?virkning end hastighed er musikens tenor. I betragtning Asics Gel Lyte 3 Mujer af at l?bernes h?j normalt synes at sparke ind efter 40 minutter, vil jeg st?rkt foresl? at indl?se den del af din spilleliste med musik, der kan intensivere dette, Adidas ZX Flux Womens Black selv om der er mulige ulemper at g?re det, ikke mindst det skuespil, du kan lave af selv om du bliver b?ret v?k: Jeg taler som en mand, der engang blev spottet af en ven, der k?rte langs A23, i den endorfin-inducerede euforiens tr?nger, sang sammen til Diana Rosss Jeg er ikke sl?et ?verst p? min stemme , et syn sagde ven beskrevet som b?de "dybt forstyrrende" Adidas Tubular Dames og "umuligt at slette fra min hukommelse".
Motivatoren: 'Vi slutter p? en klub for en ?l og en dans'

Tim Jonze finder, at den rigtige tr?ner kan hj?lpe Adidas ZX 700 Mujer p? usandsynlige m?der

"Musik er grundl?ggende for det, vi g?r", siger Greg Drach, medstifter af ?velsesgruppen Midnight Runners. "Det er en lovlig pr?stationsforst?Adidas ZX Flux Womensrker." Midnight Runners scenemasse l?ber gennem byens gader efter m?rke, med nogle joggere lugging boomboxes, s? alle kan lytte til den samme playliste. "Folk k?rer med forskellige hastigheder, s? musik hj?lper med at holde gruppen sammen," siger Drach. "Plus du kan ikke h?re din egen vejrtr?kning s? meget."

Opbygning af tr?ningslister kan v?re mindre videnskabeligt end du m?ske tror. Drach siger, at han begyndte at v?lge Spotify-spillelister, der fulgte med en passende 160-180bpm, men det fungerede ikke altid. "Mange Nike Air Max Command Mujer sange var forf?rdelige til at l?be," siger han. "De f?lte bare forkert, fik dig ikke til at pumpe."
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments