Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

we onze laatste hoge pas passeerden

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

we onze laatste hoge pas passeerden

Postby Banning » Wed Jan 10, 2018 2:35 am

Nou, ik heb weinig te melden van mijn weekend hardlopen. Gisteren verondersteld om 23 mijl te doen, gebeurde niet, beheerde 8 in plaats daarvan. 23 nog steeds opdoemen. Dus dat is genoeg. In plaats daarvan dacht ik dat ik vandaag een onderwerp zou willen bespreken waar ik de laatste tijd veel over op Twitter heb besproken. Nee, niet de ethiek van het toestaan ??van mensen die drugsverboden hebben gedraaid in competities, maar onverwachts bruikbare hardloopkits.

Ik heb dankzij de dagelijkse klus in de loop der jaren behoorlijk wat willekeurige Nike Air Pegasus 83 Mujer loopkits gekregen. In kit bedoel ik niet echt kleding, maar het soort extra dingen dat niemand van ons waarschijnlijk dagelijks nodig heeft, maar dat toch sowieso erg handig blijkt te zijn. Het meeste is niet, het hoofd en veel ervan is ronduit zinloos.

Ik verafschuwt alles met me mee voor een run die niet 100% noodzakelijk is. Ik heb nog nooit water opgenomen. Maar soms vereisen praktische zaken dat je je telefoon of sleutels of beide moet pakken. Voor dit, of andere misc kleine items, kan ik de Flipbelt niet sterk genoeg aanbevelen. Het is in wezen een zak vermomd als een extra tailleband. Je kunt kiezen voor een kleiner formaat, om meer op heuphoogte te zitten, of groter voor heupen. Het mooie hiervan is dat, in tegenstelling tot elk ander type heupriem dat ik heb geprobeerd, het eigenlijk blijft zitten. Het is ook handig Nike Air Max 90 Uomo voor gels (ik haat die elastische lusachtige gelbanden) - of gewoon een oesterkaart / £ 1-munt voor noodwatervoorzieningen.

Lokale kinderen zouden ons zo lang mogelijk bij kunnen houden. Een van de hoogtepunten van mijn week was de kleine jongen die al een kilometer of meer naast me liep - zijn gezicht ging oplichten toen ik hem "bon coureur" naar zijn broek duwde om Frans te stoppen.

Na vijf dagen, toen we het meer Adidas Zx Flux Damen toeristische westen van het bereik en het spectaculaire nationale park Toubkal naderden, met de hoogste berg van de Atlas op 4.167 meter, gooide de laatste etappe zelfs wat weer in Britse stijl. Begroet door horizontale hagel en natte sneeuw toen we onze laatste hoge pas passeerden, werd het puntje van het waterdichte jasje en de broek die ik ergerde de hitte te dragen duidelijk. Ik voelde me meteen thuis op www.adamdavis.fr de natte puinhelling en de modderafdaling naar Imlil en het einde van onze reis. Alsof ik het laatste hoofdstuk van een goed boek heb bereikt, wilde ik niet dat de race zou eindigen.

Uiteindelijk verloor Samir - begrijpelijkerwijs een beetje moe nadat hij een paar weken eerder als vierde eindigde in de MdS - op de eerste plaats drie minuten voorsprong op Lahcen Zardi, een bakker uit het bergachtige gebied Kalaat M'gouna.

Voordat hij terugkeerde naar zijn werk als berg- en woestijngids, overhandigde hij me een zak Slilou - de zelfgemaakte poedermix van dadels, amandelen, zaden en kruiden die hij gebruikt als brandstof voor zijn runen - en legde uit hoe je honing kunt toevoegen om klein te worden ballen die onderweg gemakkelijker te consumeren zijn. Ik zeg niet dat het me sneller zal laten rennen, maar alles is het proberen waard ...
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments