Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

sensatie van exploratie

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

sensatie van exploratie

Postby Banning » Fri Jan 12, 2018 2:08 am

In werkelijkheid ben ik toch niet fit aan het racen - ik heb een slepende virus dat lijkt te zijn gegaan naar mijn borst en liet me wheezy voelen. Niet ziek genoeg om niet te rennen maar me het gevoel te geven dat ik aan het racen ben, zelfs als ik me in een zeer kalm tempo Nike Air Max Classic BW Womens voortbeweeg. En die herhalingen waren niet erg leuk. Dat is, denk ik, de erfenis van nogal veel races in april en begin mei.

Het betekent dat ik - naast de Parkland-relays met mijn club op een glorieuze zonnige woensdagavond vorige week - de laatste tijd niet echt van die runs heb genoten. Ik weet zeker dat iemand onder de streep me zal vertellen om ze niet te doen, maar ik wil wijzen op wat Steve Way zei in het interview dat ik afgelopen vrijdag publiceerde - soms zijn runs slechts een middel om een ??doel te bereiken. Je doet ze omdat ze deel uitmaken van een langere reis, zelfs als ze niet leuk zijn. Als je heel wat kilometers inlevert (maar niet zo veel als Steve!), Kan niet iedereen er plezier aan beleven. En hopelijk zal ik deze week een beetje beter voelen.

Dit is de ruimte waar je misschien niet-menselijke zoogdieren www.fabiorotaconti.it ziet leven buiten de grenzen die we voor hen hebben bepaald, of vogels die daadwerkelijk jagen. Konijnen zijn overal, vossen barsten uit het struikgewas en verdwijnen net zo snel, reigers vissen op onleefde kanalen en als je geluk hebt, kun je zelfs een hert zien leven buiten de begrenzing van een schietterrein. Maar het is ook een menselijke omgeving. Uit het niets, in het midden van dit dichte hout, verschijnen stappen. Grote oude stenen trap leidt naar beneden een steile talud. Ik zweef bovenin, op mijn hoede voor een moment om nog meer kilometers toe te voegen aan wat een mid-distance trainingsrun zou moeten zijn, en dan toch maar naar beneden te klimmen.

Aan de onderkant is een torenhoge stenen boog gebouwd Nike Janoski Donna in de heuvels, afgesloten en grondig verborgen. Morley heeft een tunnel van vier mijl die er vlak onder loopt, gebouwd door de Victorianen toen zelfs kleine steden in Yorkshire ambitieuze infrastructuurprojecten verdienden. Ik ben op een ander, verlaten deel van dat netwerk gestuit. Hoeveel andere mensen weten dit? Een handvol hondenlopers, misschien. Een onderbenut deel van mijn brein tintelt zich aan de sensatie van exploratie. Het blijft tintelen, helemaal naar huis. Ik realiseer me dat ik mijn GPS-horloge enkele mijlen niet heb bekeken. Ik heb ook nooit laten denken aan de tortilla (eten van de middenklasse runner) die in mijn koelkast staat te wachten op me.

Edgelands zijn ruimtes die we instinctief verkennen als kinderen. We beginnen het leven met een intieme relatie met de wilder flarden van landschap om ons heen, Nike Cortez Damen dan, als volwassenen, gaan we ervan weg. Onze levens vallen in patronen gedicteerd door ontwikkelaars en lijnen op kaarten, en dan vluchten we die omgevingen om op ons platteland de "natuur" te zuiveren. Als hardlopers ploeteren we maar al te vaak langs dezelfde paar met beton beladen routes, week na week, in de overtuiging dat vrijheid alleen ver van de grenzen van onze stedelijke omgevingen te vinden is. Maar lopers kunnen ontdekkingsreizigers zijn en er zijn overal kleine buitenposten van de wildernis en het onbekende, als we eraan denken om te kijken.
Banning
Veteran Outdoorsman

Return to Forum related questions/comments