Site Navigation

Forum Categories
- Announcements
- General Discussion
- New Members
- Forum comments
- Fishing Reports
- Fishing Videos
- Fishing Discussion
- Fish Stories
- Trading Post
- Salt Water
- Fresh Water
- Recipes
- Charters and Guides
- Boats and Motors
- Electronics
- Rich Lindgren
- Kayak Fishing
- Hunting and Camping
- Maglite Flashlights
- Hardware/Software Help
Shopping
- Camping Gear
- Hunting Gear
- Maglite Sales
Resources
- Link Directory
- AIG Top Sites
- Fishing Charters
- Free Tackle
- Charter Listings
- Saltwater Tides

CURRENT MOON

All in General Outdoors Top Sites

Freshwater Fish ID
Saltwater Fish ID

tot hardlopen een deel

Question or comments about functionality of this forum, etc - Ask here

tot hardlopen een deel

Postby lasky1994 » Tue Jan 09, 2018 2:20 am

Terwijl alle serieuze hardlopers zullen zeggen dat er geen vervanging is voor het simpelweg Nike Blazer Femme doen van de kilometers ("de manier om een ??betere loper te worden is om meer te rennen"), is er ook een slimme manier om te trainen voor iedereen die misschien toegewijd is, maar ook pragmatisch over hun moet letsel voorkomen. Overbelastingsblessures bij hardlopers komen vaak voor, en daarom zijn er zoveel hardlopers die cross-training en Adidas Stan Smith Dam fietsen in het bijzonder gebruiken.

Verminder de impact

Als een niet-dragende sport doet het fietsen niet zo'n grote tol op het lichaam. Een extra fietssessie per week heeft niet de impact van een extra run-sessie per week.

Het gebruik van fietsen als een vorm van actief herstel tussen intensieve hardloopsessies is een slimme manier om fitter Adidas Zx 700 Damen te worden. Als je sport beoefent die niet-specifieke spieren versterkt, kun je een meer uitgebalanceerde atleet worden.

En laten we de belangrijke kwestie van het levend houden van de rente niet vergeten. Sommige mensen zijn gelukkig om alleen te rennen, maar veel anderen vinden het doen van dezelfde activiteit - hoewel gemengd in termen van snelheid, tempo, afstand - een beetje saai na een tijdje.
Als je nog steeds probeert om van lichaamsbeweging een gewoonte in je leven te maken in plaats Adidas Nmd Mujer van een hele klus, dan zou het beperken van jezelf tot hardlopen een deel van de reden kunnen zijn. Fietsen heeft veel overeenkomsten met hardlopen: het kan alleen worden gedaan, in een groep en kan buitenshuis of in de sportschool worden gedaan. Een voordeel van buiten fietsen is dat je tijdens een sessie veel meer terrein - en dus landschap Nike Air Pegasus 89 Donna - kunt bedekken.

Het sociale netwerk

Een ander voordeel van het door elkaar halen van uw trainingsweek is de sociale waarde. Ik heb vrienden waarmee ik fiets, vrienden waarmee ik loop en anderen waarmee ik zwem. Er is overlap, maar er zijn ook de pure hardlopers die er niet aan denken om een ??paar zwemmers aan te trekken en er zijn fietsers die dromen van de dagen dat ze konden rennen, voor hun knie?n, o
lasky1994
Trail Guide

Return to Forum related questions/comments